Netbank

Tisztelt Ügyfelünk! 

 

Az alábbi "belépés az internetbankba" feliratra kattintva tudja elérni a netbank felületet!

0-24 HelpDesk: 21/24-24-739
netbank@b3takarek.hu

Belépés az internetbankba

 

Tisztelt Ügyfelünk !

A Magyar Nemzeti Bank a 2015 őszén végrehajtott audit során előírta az Electra Internet Bank fennálló biztonsági szintjének emelését.

A jelenleg kidolgozott megoldás a korábbinál sokkal jobban védi az  internet bank használóit az interneten történő pénzügyi tranzakciók lebonyolítása közben.

A megemelt biztonsági szint bevezetésével régi, már elavult, sok esetben már a szoftver gyártója által sem támogatott operációs rendszer és internet böngésző támogatása megszűnik. Ezekről a már nem támogatott operációs rendszerekről és böngészőkből az Electra Internet Bank nem lesz elérhető és használható a bevezetést követően.

A megemelt biztonsági szint bevezetésére 2016. szeptember 15-én 22:00 órától kerül sor.

Ezen időpont után az Electra internet Bank használatához minimálisan az alábbi internet böngésző verzió, illetve operációs rendszer szükséges:

Böngésző:

- Google Chrome 30

- Mozilla Firefox 27

- Internet Explorer 11

- Microsoft Edge bármely verziója

- Opera 17

- Safari 7

- bármely más TLS v1.2 titkosítást támogató böngésző

 

Operációs rendszer:

- Microsoft Windows 7 / 8 / 8.1 / 10

- Microsoft Windows Phone 8.1 / 10

- Apple Mac OS X 10.9

- Apple iOS 7.1

- Linux OpenSSL 1.0.1l

- Android 4.4.2

- Oracle Java 8

 

Köszönjük megértését!

Tisztelettel:

B3 TAKARÉK Szövetkezet

 

 

Tisztelt Ügyfelünk!


Tájékoztatjuk, hogy a szolgáltatások színvonalának növelése érdekében a B3 TAKARÉK Szövetkezet netbankja hamarosan megújul. A modern netbank kialakítása során arra törekedtünk, hogy az minél biztonságosabb könnyebben kezelhető legyen az Ügyfeleink számára.
Ahhoz, hogy a modernizált netbankban tranzakciót tudjanak majd indítani, a tranzakció során SMS-ben küldünk majd Önnek egy biztonsági jelszót (az adott megbízás(oka)t hitelesítő kódot). Ezen biztonsági jelszó netbank rendszerbe történő beírását követően fog tudni teljesülni a tranzakció, így meg tudunk győződni arról, hogy valóban Ön kezdeményezte-e az adott ügylet végrehajtását. Ahhoz, hogy ezen jelszót meg tudjuk küldeni az Ön részére, Takarékszövetkezetünknek szüksége van az Ön mobiltelefonjának a számára. Amennyiben ezen adatot Ön még nem adta meg a Takarékszövetkezet részére, kérjük, hogy legkésőbb 2016. szeptember 30. napjáig fáradjon be bármely fiókunkba annak érdekében, hogy a mobiltelefonjának számát a rendszereinkben rögzíteni tudjuk. Kérjük, hogy ezen alkalommal is szíveskedjen a személy azonosító okmányait adatellenőrzés és egyeztetés céljából magával hozni.
Tájékoztatjuk, hogy az ilyen módon megadott mobiltelefonszámát a Takarékszövetkezet csak az Önnel való kapcsolattartásra, elsősorban pedig a netbank belépéshez használandó jelszó megküldésére használhatja fel, azt harmadik személynek ki nem adhatja.
Tájékoztatjuk, hogy amennyiben nem ad meg a Takarékszövetkezet számára mobiltelefonszámot, akkor a későbbiekben várhatóan a netbankban a fokozott biztonsági követelmények miatt nem fog tudni megbízásokat benyújtani. Kiemeljük, hogy a változó, és alkalmanként az Ön mobiltelefonjára kiküldött jelszó alkalmazására azért van szükség, hogy a netbank biztonságosságát az ügyfeleink érdekében tovább növeljük.
Reméljük, hogy az átalakított, modern netbank a szolgáltatások széleskörű spektrumával és a könnyen kezelhető felületével elnyeri az Ön tetszését, és megújult netbankunkat megelégedéssel fogja használni a jövőben.

 

Tisztelettel
B3 TAKARÉK Szövetkezet